NOVINKY

Miami Open 2019

REDAKČNE UPRAVENO A ZKRÁCENO. Další REPORTÁŽE A FOTKY  budou následovat v příštích hodinách . . . dnech . . .

16. 5. 2019
Hned ráno jsme se všichni sešli před Fightem. Museli jsme čekat na Dominika. Asi po 10 minutách jsem odjeli na letiště ve Vídni.
Pan trenér to bral různými zkratkami , takže jsem přijeli trošku později. V hale jsem čekali na druhou skupinu. Když jsem byli všichni šli jsme si pro letenky a potom na pasovou kontrolu. Pak jsem nasedli do letadla a letěli směr Londýn. Čekali jsme tak 3 hodiny na další spoj. Prošli jsme další pasouvou kontrolou a nakonec jsme všichni odletěli do Miami. Když jsme přistáli šli jsme si vytisknout lístky ke kontrole. Někteří z nás měli křížek, a tak museli do jiné fronty, kde probíhal namátkový "výslech". Poté jsme čekali další 2 hodiny než jsem se všichni sešli a vyzvedli si auto v půjčovně. Nakonec jsem nasedli do auta a dojeli v pořádku k našim apartnánům.

17. 5. 2019
Ráno jsem se vzbudili v 7 hodin (našeho času v 1 odpoledne). Chvilku jsme leželi a potom nám Monča řekla, že pojedeme za chvíli nakoupit jídlo na další dny. Nakoupili jsem si mléko, křupinky, ovoce na další dny. Po snídani jsem si vzali plavky a šli na pláž. Tam jsem byli až do oběda . Na oběd jsme šli zpátky do našich apartnánů. Je nejlepší, že pláž máme asi tak 150 m od apartmánu. Majda si po obědě dala její vodový nanuk, který si koupila ráno. Nabízela i nám, ale byli strašně ošklivé, takže je nikdo nechtěl. Odpoledne jsem ztrávili na terase, protože už se nám nechtělo jít koupat. Potom jsem šli za Mončou jesli se můžeme jít projít po pláži. Ona nám to dovolila. Bylo to moc hezké. Od půl 6 jsem měli první trénink v Miami. Tak kolem 7 hodiny jsem měli večeři - masové kuličky.

18. 5. 2019
Dnes jsem se vzbudili velmi brzy, a proto já s Majdou a Mirou jsme šly na pláž na východ slunce. Vzbudili jsem Anet a dali si snídani. Potom jsem měli trénink. Nejdříve jsem běželi k pláži a tam si trochu zacvičili . Potom, že půjdeme běhat do moře sprinty jen po kolena, ale nakonec jsem byli všichni mokří až po vlasy. Hodinu po snídani jsem vyrazili do Miami. Jeli jsem se podívat na nejstaší maják v USA. Vyšli jsem až nahoru a odtud viděli celé Maimi. Potom jsem šli na pláž poblíž majáku. Pláž byla moc hezká. Potom jsem se jeli podívat do centra. Bylo to moc zajímavé, hlavně lidi byli všichni velice zajímaví. V půl 10 jsem začali hrát s menšími dětmi na schovku. Bylo to opravu dobrý.

19. 5. 2019
Ráno jsme měli opět trénink. Asi půl hodiny potom jsme jeli zase nakupovat. Když jsem přijeli, byly jsme chvilku na pokoji a potom jsme si daly oběd. Po obědě jsme šly se všema na pláž. Hned jsme šly do vody, protože už bylo dost teplo. Chtěli jsme se chvíli opalovat, ale bylo opravdu horko, a tak jsem si šly zahrát volejbal. Po 5 minutách nás to přestalo bavit. V půl 4 jsem měli opět společný trénink. Ke konci jsem se rozdělili na kata a na posilování. Potom nám trenér řekl, že máme udělat vodu na špagety. Když už se začala vařit voda, měly jsem jít dolu pomoc s krájením slaniny a strouháním sýra. Přijela k nám i návštěva za trenérem Markem. Pán byl čech a paní američanka vzali s sebou dceru, která měla zajímavé jméno Perla. Byla stejně stará jako my. Najedli jsem se a šli s ní na pláž. Tam jsem stavěli různé tunely z písku. Večer jsem se s Perlou rozloučily a šly jsme spát.

20. 5. 2019
Po ranní rozcvičce jsem jeli nakupovat, tentokrát do velkého obchodu s oblečením. Velký kluci s námi nejeli, protože ráno nepřišli na rozcvičku. Nejdřív jsem šli do obchodu, ve kterém mají úplně všechno od oblečení přes boty až po bytové doplňky a elektroniku všech značek za pár dolarů. Nakoupili jsem tam dárky pro rodiče a sourozence. Moc se nám tam líbilo a všechny jsme doufali, že tam ještě jednou pojedeme. Nestihli jsem všechny obchody co jsme chtěli. Večer jsem měli opět trénink a po večeři jsem všichni koukali na poslední díl Hry o trůny.

21. 5. 2019
Dnes jsme měli jet na Key Lergo se potápět. Bohužel bylo vše obsazené, a tak jsem změli plány a jeli jsem se podívat na krokodýli. Cesta trvala asi hodinu. Koupili jsme si lístky a ši na vznášedlo. To bylo moc dobrý, protože jsme to měli jen pro sebe. Jezdilo to opravdu rychle. Viděli jsme 3 aligátory. Nakonec jsem šli na krokodýlí show. Když jsme přejeli, tak jsme šli na pláž . Voda už je maličko čistší. Večer jsme šli hrát s menšíma na schovkobabu. Hodně jsem se u toho všichni nasmáli.

22. 5. 2019
Dnes jsme vstávali hodně brzy, protože už v 8 jsme museli vyjet na Key Largo se potápět. Jeli jsem opravdu hodně dlouho. Půjčili jsem si potapěčské brýle, šnorchl a ploutve. Poté jsem nasedli na loď a jeli na oceán. Když jsem dojeli na místo dostali jsme vesty a mohli jít do vody. Bylo to tam moc hezké, obrovské korály, krásné rybičky a byl tam i jeden rejnok. Jeli jsme na jídlo do Polotropical. Tam jsem si dali kuře. Večer jsem opět hráli s dětmi na schovku.

23. 5. 2019
Dnes jsme měli trénink později asi až v 8. Zase jsme běželi a nakonec cvičili. Pak jsem kouknout zase na nějaké oblečení do Marshalls, tam jsem si koupila velký kufr, abych mohla převézt všechny nakoupené věci. Potom jsem jeli nakopit nějaké jídlo. Přijeli jsem domů a šli na pláž. Byli obrovské vlnya byla červená vlajka, takže jsme se nemohli koupat, jen po kolena.

24. 5. 2019
Dnes ráno jsem se šli fotit. Na dnešní den byl domluvený trénik v karate klubu. Cesta trvala opět dlouho a maličko jsem bloudili, ale nakonec jsem vše našli. Rychle jsem se převlékli do kimon a šli cvičit. Moc se mi libila tělocvična, ve které trénink probíhal. Byla moc útulná. Po tréniku jsme dostali oběd - sendwich, brownies a ovoce. Potom jsem se jili podívat do UFC gymu. Tam jsme se vyfotili a jeli na trénink BJJ. Tam jsem půl hodiny čekali. Po půl hodině nám půjčili jejich kimona a šli jsem trénovat. Všichni jsme byli unavení a tak jsme šli brzy spát, abych se vyspali na zítřejší závody.

25. 5. 2019
Ráno jsme vstávali s Anet v 6:30 abychom stihli zavolat domů. Asi v 8 jsem vyrazili na závody - Miami Open 2019.  Po příjezdu do haly jsem dostali kartičky se svým jménem. Za dvě hodiny jsem se šli převléknout do kimon a rozcvičit. Na kata jsem vypadla hned v 1. kole. Pan trenér mě i přesto pochválil. Byla jsem za to moc ráda. Hned po kata jsme začali kumite. Nejdřív bylo kumite -45, kde byla Anetka, která nakonec skončila 2. V kumite +45 kg první kolo šla Majda a to vyhrála. Druhé jsem šla já s Američankou, to jsem vyhrála na praporky. Mira také první kolo vyhrála. Do finále jsem postoupila já s Majdou. Nakonec jsem těsně vyhrála já. Po zápase jsem si šly ihned pro medaile. Dostala jsem i kimono. Závody se docela protáhli. Potom co jsme přijeli domů jsem si dali večeři a šly za holkama s Krumlova. Večer jsem mamce posala fotku s medailí a video. Mamka mi napsala, že je na mě pyšná.

Fotogalerie

DSC_2114 (1).jpg

DSC_1908 (1).jpg

DSC_1392 (1).jpg

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "