SÁLOVÉ LEKCE

Sálové lekce

 „Kondice je bitva, vítejte v přední linii“

 

   

Pump

Extrémně atraktivní cvičení s nakládací činkou pro komplexní posílení celého těla.Během skupinové lekce se zapojí do činnosti všechny svalové partie díky cvikům jako jsou dřepy, výpady a tlaky. Skvělá muzika, motivující lektoři a pouze Váš výběr intenzity cvičení je zárukou výsledku, který hledáte.

 

  • Neimpaktní (bez nárazu), instruktorem vedené a jím kontrolované cvičení
  • Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení
  • Jednoduchý a efektivní trénink celého těla během jedné cvičební jednotky
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Lepší prokreslení svalstva a zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie
  • Ideální kombinace kardiovaskulárního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo
  • Měřitelné změny v tělesných proporcích

 

Jumping

Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce.

 

  • Propracovaný zábavný program
  • Motivující hudba,
  • Balancováním posílíte hluboké zádové svaly - prevence bolesti zad 
  • Lepší koordinace a rovnováha se rovná vyššímu sebevědomí.
  • Obrovský příval pozitivní energie po každé lekci
  • Budete to milovat :)

 

 

Bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

 

  • Balanční cvičení, které nezatěžuje klouby, stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému
  • zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.
  • Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na BOSU posilují.
  • Cvičení s BOSU působí příznivě na všechny svaly těla.
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

 

 

Pilates

Cvičební program, zaměřující se na správné držení těla posílení svalů okolo páteře.

 

  • Jde o pomalé cvičení, které propojuje jógu, pilates a rehabilitační cvičení. 
  • Cvičení, se provádějí přesně v souladu s hlubokým vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky, pokročilé i pro ženy na začátku těhotenství
  • Z lekce budete odcházet příjemně protaženi a unaveni.

 

Core jóga

Core jóga je speciální druh jógy, kdy se využívá i prvků z Tai-chi a Pilates. Propojení těchto tří cvičení zaručuje uklidnění mysli, a zároveň protažení a posílení celého těla.

 

  • Z Jógy, Tai-chi a Pilates vybírá to nejlepší a propojuje v jednu komplexní lekci.
  • Zaručuje posílení celého těla, zejména pak tzv. core.
  • Přináší uvolnění stresu a zklidnění mysli.
  • Je vhodný pro každého, ženy i muže, začátečníky i pokročilé. Zejména se doporučuje novopečeným maminkám, které se chtějí dostat opět do formy.

 

 

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.

 

  • Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování.
  • Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
  • Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla.
  • Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.
  • Při cvičení se používá náčiní, například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.

 

 

Fitdance

Fitdance kombinuje moderní hudbu s nenáročnými tanečními a aerobními pohyby. Intervalový trénink (střídání tempa) zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

 

  • Fitdance přináší nefalšovanou radost z tance a pohybu.
  • Není třeba mít zvláštní talent pro tanec.
  • Fitdance je pro každého a v každém věku

 

Fitboxing

Fitboxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je box, kickbox, karate, taekwondo, kung fu a capoeira.

 

  • Údery a kopy jsou vykonávány do volně stojících boxovacích pytlů, tzv. totemů
  • Ideální způsob, jak vybít případnou zlost a přebytečnou energii
  • Vysoká intenzita
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • Moderní, motivující a rychlá hudba
  • Nechybí ani závěrečné posilování problémových partií

 

 

Kruhový a funkční trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo.

 

  • Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.
  • Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. 
  • Může být silový, kdy jsou využívány činky, kettlebelly, bagy a jiné pomůcky.
  • Může být i funkční, kdy jsou zapojeny spíše balanční pomůcky, TRX, odporové gumy apod.
  • Při tréninku nemusí být použito vůbec nic kromě vlastního těla. Trénink může být pomalejší, nebo naopak intenzivnější (HIIT, Tabata).
  • Každý trénink je trošku jiný a vždy má lehčí (pro začátečníky) a těžší varianty (pro zkušené sportovce)

 

ADK

ADK je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je kickbox, karate, taekwon-do, box, kung fu a capoeira.

 

  • Střídaní vyšší a nižší intenzity zaručuje efektivní spalování
  • Nekontaktní forma cvičení kombinující prvky bojových sportů
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé, kteří hledají změnu, nebo chtějí vyzkoušet něco nového
  • Moderní, chytlavá hudba, které motivuje každého k nejlepšímu výkonu
  • Zapojení celého těla a veškerého svalstva, o kterém jste možná doposud netušili, že máte

 

Metafit

Metafit je druh Hight Intensity Interval Training (HIIT) nebo-li vysoko intenzivní intervalový trénink.

 

  • Program, který pochází z Velké Británie
  • Podstatou je zacvičit si co nejintenzivněji ve velmi krátkém čase
  • Díky střídání intenzity a různým délkám intervalů dochází k efektivnímu spalování nejen při lekci, ale hlavně i několik dalších hodin po jejím skončení
  • Lekce trvá se zahřátím a závěrečným protažením maximálně 45 minut
  • Cvičení je náročné, ale přizpůsobené začátečníkům až po pokročilé fitness.
  • Každý cvik má jednodušší a náročnější verzi, kterou si každý může přizpůsobit podle svých schopností.
  • Je to zároveň skvělý způsob, jak sledovat své pokroky. Pocit, že člověk zvládne verzi, která se mu před měsícem zdála nedosažitelná.

 

Box, Kickbox, MMA

Kickbox, box, MMA jsou sporty vhodné pro muže i ženy, které velmi účinně zvyšují fyzickou kondici, formují tělo i duši a radikálně zvyšují schopnost čelit fyzickému konfliktu.

 

  • Pravidelné tréninky kickboxu Vám mohou vytvarovat postavu, zlepšit kondici a celkovém budete cítit lépe.
  • Pokud máte problémy s nadváhou, praktický kickbox Vám skvěle pomůže při snižování váhy a při redukování tělesného tuku.
  • Trápí Vás stres? U kickboxu se perfektně odreagujete!
  • Vhodné pro začátečníky, i pokročilé (sparringy)

 

 

 

BJJ a Grappling

Brazilské jiu jitsu Brazilské jiu jitsu (BJJ) je propracovaný systém boje na krátkou vzdálenost s primárním zaměřením pro boj na zemi (myšleno v lehu, kleku atp.). 

 

  • Nezáleží na velikosti !
  • Nezáleží na síle !
  • Nezáleží na věku !
  • Záleží jen na tobě !!!
BJJ se trénuje převážně v úboru gi (kimono), ale existuje i tzv. no gi varianta (bez kimona – šortky a triko), které se někdy říká i grappling, submission grappling, případně submission wrestling.

 

Karate pro dospělé - karate pro život

Kurz je určen pro mládež od 16 let a dospělé. Karate je zde chápáno jako rekreační sport, záliba, koníček a jako forma sebeobrany.

 

  • Zvýšíte si fyzickou kondici,
  • Naučíte se bouchnout a kopnout do lap, odražečů a boxovacích pytlů.
  • Naučíte se sebeobranně proti různým formám napadení
  • Naučíte karate ve všech jeho formách.
  • Hledáte-li tradiční formu bojových umění, doplněnou o prvky sebeobrany a výbornou partů lidí, kteří se rádi pobaví při tréninku i po něm, jste na správném místě.
Velká část dospělých se rekrutuje z řad rodičů členů našeho klubu, kteří chtějí podpořit své děti v jejich koníčku a karate se stalo otázkou životního stylu jejich rodiny. Do oddílu se ke karate také vrací lidé, kteří se karate věnovali kdysi a po třeba i několikaleté pauze by chtěli znovu začít.
 

 

zpět

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "

VÍCE O KLUBU ...
Mistrovství České republiky v karate

Mistrovství České republiky v karate

Adventní karate v Jindřichově Hradci . .

11. 12. 2018
ZKOUŠKY

ZKOUŠKY

V neděli 16. prosince se konají veřejné zkoušky na technické stupně dle rozpisu v článku. Jako přípravu doporučujeme účast na předcházející noci malého bojovníka.

03. 12. 2018
Vánoční noc malého bojovníka

Vánoční noc malého bojovníka

V sobotu 15. prosince pořádá Fight Club vánoční akci pro děti ve věku od 5 do 13 let, která začíná v 18:00 a končí v neděli v 11:00. 

03. 12. 2018
Vánoční party s Jamesem Bondem 22.12.

Vánoční party s Jamesem Bondem 22.12.

Srdečně zveme všechny rodiče, návštěvníky, cvičence a přátele klubu, aby s námi 22. prosince oslavili blížící se Vánoce a konec roku.

27. 11. 2018
Sebeobrana Brno

Sebeobrana Brno

Report z pravidelného kurzu sebeobrany, který se tenokrát konal v Brně

28. 10. 2018
Krajský přebor karate 2018

Krajský přebor karate 2018

Nominační turnaj na MČR

22. 10. 2018
Dopolední lekce Pumpu s Klárkou

Dopolední lekce Pumpu s Klárkou

Dopolední lekce Pumpu každé pondělí v 10:00 za 80,-

21. 10. 2018
Studentský týden otevřených dveří

Studentský týden otevřených dveří

Ve dnech 22.10.-28.10. jsou všechny lekce pro studenty VŠ a VOŠ do 26 let za 50Kč.

18. 10. 2018

KALENDÁŘ

14.12.2018 - 16.12.2018
Youth league 4 kolo

Benátky

15.12.2018 - 16.12.2018
Noc malých hrdinů

DK Metropol

16.12.2018
Zkoušky karate

DK Metropol

22.12.2018
MMAA Arena cup

Most

KRÁTKÉ ZPRÁVY

10. 12. 2018
FOCENÍ: všichni účastnící MČR v úterý 11.12. od 18:00 ve FC Metropol
4. 12. 2018
Přihlášeni na večerní pomoc s přípravou závodů (pátek 7.12.): Šimotovi - 2 volná místa, rodina Malých, Kastlovi - vezou p. Medovou, p. Bína - 3 volná místa, Frankovi, p. Šimůnek, Duchoňovi - 2 volná místa, p. Bednář - 3 volná místa, Bučkovi, Tinavští, P. Haková, Mikešovi, Kočandrlovi, p. Doležal. p.Frydrychová - již bude v JH. Z důvodu racionalizace nákladů :) navrhuji společný odjezd v 20:00 od Metropolu a zde se po dohodě rozmístit do aut a zbytek automobilů nechat před Metropolem (parkovací karty zařídím) Petr Beníšek
29. 11. 2018
Mimořádný termín rodičovské schůzky závodních oddílů A1, A2 PONDĚLÍ 3. prosince od 18:00 na recepci klubu
13. 11. 2018
Národní pohár Dubňany Odjezd v pátek 16.11. 2018 v 14:00 od DK Metropol ČB (sraz v 13:45) se zastávkou ve Veselí nad Lužnicí (náměstí - 14:15)
13. 11. 2018
Národní pohár Dubňany Odjezd v pátek 16.11. 2018 v 14:00 od DK Metropol ČB (sraz v 13:45) se zastávkou ve Veselí nad Lužnicí (náměstí - 14:15)