SÁLOVÉ LEKCE

Sálové lekce

 „Kondice je bitva, vítejte v přední linii“

 

   

Pump

Extrémně atraktivní cvičení s nakládací činkou pro komplexní posílení celého těla.Během skupinové lekce se zapojí do činnosti všechny svalové partie díky cvikům jako jsou dřepy, výpady a tlaky. Skvělá muzika, motivující lektoři a pouze Váš výběr intenzity cvičení je zárukou výsledku, který hledáte.

 

  • Neimpaktní (bez nárazu), instruktorem vedené a jím kontrolované cvičení
  • Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení
  • Jednoduchý a efektivní trénink celého těla během jedné cvičební jednotky
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Lepší prokreslení svalstva a zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie
  • Ideální kombinace kardiovaskulárního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo
  • Měřitelné změny v tělesných proporcích

 

Jumping

Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce.

 

  • Propracovaný zábavný program
  • Motivující hudba,
  • Balancováním posílíte hluboké zádové svaly - prevence bolesti zad 
  • Lepší koordinace a rovnováha se rovná vyššímu sebevědomí.
  • Obrovský příval pozitivní energie po každé lekci
  • Budete to milovat :)

 

 

Bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

 

  • Balanční cvičení, které nezatěžuje klouby, stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému
  • zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.
  • Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na BOSU posilují.
  • Cvičení s BOSU působí příznivě na všechny svaly těla.
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

 

 

Pilates

Cvičební program, zaměřující se na správné držení těla posílení svalů okolo páteře.

 

  • Jde o pomalé cvičení, které propojuje jógu, pilates a rehabilitační cvičení. 
  • Cvičení, se provádějí přesně v souladu s hlubokým vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky, pokročilé i pro ženy na začátku těhotenství
  • Z lekce budete odcházet příjemně protaženi a unaveni.

 

Core jóga

Core jóga je speciální druh jógy, kdy se využívá i prvků z Tai-chi a Pilates. Propojení těchto tří cvičení zaručuje uklidnění mysli, a zároveň protažení a posílení celého těla.

 

  • Z Jógy, Tance, Tai-chi a Pilates vybírá to nejlepší a propojuje v jednu komplexní lekci.
  • Zaručuje posílení celého těla, zejména pak tzv. core.
  • Přináší uvolnění stresu a zklidnění mysli.
  • Je vhodný pro každého, ženy i muže, začátečníky i pokročilé. Zejména se doporučuje novopečeným maminkám, které se chtějí dostat opět do formy.

 

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.

 

  • Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování.
  • Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
  • Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla.
  • Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.
  • Při cvičení se používá náčiní, například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.

 

Fitdance

Fitdance kombinuje moderní hudbu s nenáročnými tanečními a aerobními pohyby. Intervalový trénink (střídání tempa) zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

 

  • Fitdance přináší nefalšovanou radost z tance a pohybu.
  • Není třeba mít zvláštní talent pro tanec.
  • Fitdance je pro každého a v každém věku

 

Fitboxing

Fitboxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je box, kickbox, karate, taekwondo, kung fu a capoeira.

 

  • Údery a kopy jsou vykonávány do volně stojících boxovacích pytlů, tzv. totemů
  • Ideální způsob, jak vybít případnou zlost a přebytečnou energii
  • Vysoká intenzita
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • Moderní, motivující a rychlá hudba
  • Nechybí ani závěrečné posilování problémových partií

 

 

Fitboxing HIIT

Fitboxing HIIT propojuje benefity intenzivního intervalového tréninku s benefity bojových sportů jako je kickbox a box.

 

  • Při cvičení je využíváno volně stojících boxovacích pytlů, tzv. "totemů".
  • Díky vysoké intenzitě dochází k posilování kardiovaskulárního systému. 
  • Při pravidelných návštěvách lekce můžete pozorovat obrovský nárůst fyzické kondice. 
  • Zapojení celého těla a posilování všech partií zaručuje žádoucí formování postavy.
  • Motivující hudba a instruktoři. 
  • Ideální možnost vyplavit stres a napumpovat se endorfiny.

 

Cardio Boxing

Cardio boxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je kickbox, karate, taekwon-do, box, kung fu a capoeira.

 

  • Střídaní vyšší a nižší intenzity zaručuje efektivní spalování
  • Nekontaktní forma cvičení kombinující prvky bojových sportů
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé, kteří hledají změnu, nebo chtějí vyzkoušet něco nového
  • Moderní, chytlavá hudba, které motivuje každého k nejlepšímu výkonu
  • Zapojení celého těla a veškerého svalstva, o kterém jste možná doposud netušili, že máte

 

Kruhový a funkční trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo.

 

  • Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.
  • Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. 
  • Může být silový, kdy jsou využívány činky, kettlebelly, bagy a jiné pomůcky.
  • Může být i funkční, kdy jsou zapojeny spíše balanční pomůcky, TRX, odporové gumy apod.
  • Při tréninku nemusí být použito vůbec nic kromě vlastního těla. Trénink může být pomalejší, nebo naopak intenzivnější (HIIT, Tabata).
  • Každý trénink je trošku jiný a vždy má lehčí (pro začátečníky) a těžší varianty (pro zkušené sportovce)

 

Metafit

Metafit je druh High Intensity Interval Training (HIIT) nebo-li vysoce intenzivní intervalový trénink.

 

  • Program, který pochází z Velké Británie
  • Podstatou je zacvičit si co nejintenzivněji ve velmi krátkém čase
  • Díky střídání intenzity a různým délkám intervalů dochází k efektivnímu spalování nejen při lekci, ale hlavně i několik dalších hodin po jejím skončení
  • Lekce trvá se zahřátím a závěrečným protažením maximálně 45 minut
  • Cvičení je náročné, ale přizpůsobené začátečníkům až po pokročilé fitness.
  • Každý cvik má jednodušší a náročnější verzi, kterou si každý může přizpůsobit podle svých schopností.
  • Je to zároveň skvělý způsob, jak sledovat své pokroky. Pocit, že člověk zvládne verzi, která se mu před měsícem zdála nedosažitelná.

 

Tabata

Tabata je druh intenzivního intervalového cvičení, kdy jeden cvik je opakován osmkrát po dobu dvaceti vteřin s desetivteřinovou pauzou.

 

  • Dynamické cvičení, ideální na hubnutí a posílení těla.
  • Různé varianty cviků vhodné pro začátečníky i pro pokročilé.
  • Možnost pozorovat velmi rychlý progress. 
  • Zapojení veškerých svalových skupin.

 

Cardio Workout

Inovativní cvičení zaměřené na celé tělo. Při cvičení se využívá jak vyšších intenzit v podobě různých poskoků, tak i silového cvičení zaměřeného na různé partie jakou jsou nohy, ruce a střed těla.

 

  • Motivující hudba.
  • Jednoduché sestavy cviků, které zvládne každý z Vás.
  • Využití pomůcek jako je bosu/step či lehké jednoruční činky.
  • Střídání intezit, které zaručuje efektivní spalování tuků. 

 

TRX

TRX představuje cvičení na tzv. závěsném posilovacím systému. Cvičení je většinou beznárazové zaměřené na posilování celého těla, zejména je zapojen tzv. core.
  • Posílení úplně celého těla pouze s vlastní vahou.
  • Různé úrovně obtížnosti od jednoduchých až po velmi obtížné (až nemožné :)
  • Díky posílení správných svalů může pomoci od bolesti zad.
  • Hodina může být pomalejší, ale i intenzivní. Možnosti variace cviků a různého pojetí hodiny zaručí, že se nebudete nikdy nudit.

 

Box, Kickbox, MMA

Kickbox, box, MMA jsou sporty vhodné pro muže i ženy, které velmi účinně zvyšují fyzickou kondici, formují tělo i duši a radikálně zvyšují schopnost čelit fyzickému konfliktu.

 

  • Pravidelné tréninky kickboxu Vám mohou vytvarovat postavu, zlepšit kondici a celkovém budete cítit lépe.
  • Pokud máte problémy s nadváhou, praktický kickbox Vám skvěle pomůže při snižování váhy a při redukování tělesného tuku.
  • Trápí Vás stres? U kickboxu se perfektně odreagujete!
  • Vhodné pro začátečníky, i pokročilé (sparringy)

 

 

 

BJJ a Grappling

Brazilské jiu jitsu Brazilské jiu jitsu (BJJ) je propracovaný systém boje na krátkou vzdálenost s primárním zaměřením pro boj na zemi (myšleno v lehu, kleku atp.). 

 

  • Nezáleží na velikosti !
  • Nezáleží na síle !
  • Nezáleží na věku !
  • Záleží jen na tobě !!!
BJJ se trénuje převážně v úboru gi (kimono), ale existuje i tzv. no gi varianta (bez kimona – šortky a triko), které se někdy říká i grappling, submission grappling, případně submission wrestling.

 

Karate pro dospělé - karate pro život

Kurz je určen pro mládež od 16 let a dospělé. Karate je zde chápáno jako rekreační sport, záliba, koníček a jako forma sebeobrany.

 

  • Zvýšíte si fyzickou kondici,
  • Naučíte se bouchnout a kopnout do lap, odražečů a boxovacích pytlů.
  • Naučíte se sebeobranně proti různým formám napadení
  • Naučíte karate ve všech jeho formách.
  • Hledáte-li tradiční formu bojových umění, doplněnou o prvky sebeobrany a výbornou partů lidí, kteří se rádi pobaví při tréninku i po něm, jste na správném místě.
Velká část dospělých se rekrutuje z řad rodičů členů našeho klubu, kteří chtějí podpořit své děti v jejich koníčku a karate se stalo otázkou životního stylu jejich rodiny. Do oddílu se ke karate také vrací lidé, kteří se karate věnovali kdysi a po třeba i několikaleté pauze by chtěli znovu začít.
 

 

zpět

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "

VÍCE O KLUBU ...

NÁBOR KARATE
2021-2022

TO MĚ ZAJÍMÁ!
nabor karate
K1 Youth league Istanbul

K1 Youth league Istanbul

Tomáš Nechyba opět na bedně a tentokrát si veze si bronz ze Světové ligy karate mládeže z Istanbulu

23. 09. 2021
Zahájení tréninků karate a  sportovní přípravky

Zahájení tréninků karate a sportovní přípravky

Kdy začínají tréninky karate a sportovní přípravky se dozvíte zde

30. 08. 2021
Kurz Krav Maga pro úplné začátečníky

Kurz Krav Maga pro úplné začátečníky

Chceš se naučit zvládat krizové situace? Chceš se umět bránit? Čti dál!

29. 08. 2021
Dvě placky z Mistrovství Evropy pro Fight club

Dvě placky z Mistrovství Evropy pro Fight club

Fantastický úspěch v podobě dvou medailí z Mistrovství Evropy mládeže v olympijském karate
27. 08. 2021
Příměstské tábory

Příměstské tábory

I když je dnešní doba složitá a je těžké někam chodit, my se rozhodně nenudili

25. 08. 2021
Super Fight Sunday

Super Fight Sunday

Neděle s bojovými sporty v IGY Centru. 

24. 08. 2021

KALENDÁŘ

01.10.2021
SD ČOV

Praha

04.10.2021
Město ČB

ČB

06.10.2021
Trénink repre Praha

FTVS

KRÁTKÉ ZPRÁVY

20. 8. 2021

Ve středu 1.9. 2021 zahajujeme tréninky v našem sprotovním centru.

5. 9. 2020
V úterý od 18:30 se bude konat schůzka závodních oddílů A,B
9. 3. 2020
Schůzka závodních oddílů A,B,C v pondělí 16. března od 18:15
15. 1. 2020
Schůzka závodních oddílů karate Pondělí 27.1. 2020 Skupina C od 16:30 Skupina A,B od 18:00
14. 6. 2019
Rexton (7): Odjezd v 5:45 Řidič Beníšek, Medová, Klewarová, Bukovská, Bína, Florek Hyundai (8): Odjezd v 9:00 Řidič Krych, Duchoň, Klewar,Čarek, Franková, Frydrychová, Haková, Rosvaldová Ford 150 (5): Řidič Kubička, Odjezd v 10:00 Osouchová, Vondrů, Šáchová, Kočandrle, Řidič p. Vachta: Odjezd v ČB v 5:45 Vachtová, Martínková, Enev, Mikeš, Príglová