SÁLOVÉ LEKCE

Sálové lekce

 „Kondice je bitva, vítejte v přední linii“

 

   

 

 

Pump

Extrémně atraktivní cvičení s nakládací činkou pro komplexní posílení celého těla.Během skupinové lekce se zapojí do činnosti všechny svalové partie díky cvikům jako jsou dřepy, výpady a tlaky. Skvělá muzika, motivující lektoři a pouze Váš výběr intenzity cvičení je zárukou výsledku, který hledáte.

 

  • Neimpaktní (bez nárazu), instruktorem vedené a jím kontrolované cvičení
  • Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení
  • Jednoduchý a efektivní trénink celého těla během jedné cvičební jednotky
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Lepší prokreslení svalstva a zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie
  • Ideální kombinace kardiovaskulárního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo
  • Měřitelné změny v tělesných proporcích

 

Jumping

Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce.

 

  • Propracovaný zábavný program
  • Motivující hudba,
  • Balancováním posílíte hluboké zádové svaly - prevence bolesti zad 
  • Lepší koordinace a rovnováha se rovná vyššímu sebevědomí.
  • Obrovský příval pozitivní energie po každé lekci
  • Budete to milovat :)

 

 

Bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

 

  • Balanční cvičení, které nezatěžuje klouby, stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému
  • zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.
  • Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na BOSU posilují.
  • Cvičení s BOSU působí příznivě na všechny svaly těla.
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

 

 

Pilates

Cvičební program, zaměřující se na správné držení těla posílení svalů okolo páteře.

 

  • Jde o pomalé cvičení, které propojuje jógu, pilates a rehabilitační cvičení. 
  • Cvičení, se provádějí přesně v souladu s hlubokým vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky, pokročilé i pro ženy na začátku těhotenství
  • Z lekce budete odcházet příjemně protaženi a unaveni.

 

Core jóga

Core jóga je speciální druh jógy, kdy se využívá i prvků z Tai-chi a Pilates. Propojení těchto tří cvičení zaručuje uklidnění mysli, a zároveň protažení a posílení celého těla.

 

  • Z Jógy, Tance, Tai-chi a Pilates vybírá to nejlepší a propojuje v jednu komplexní lekci.
  • Zaručuje posílení celého těla, zejména pak tzv. core.
  • Přináší uvolnění stresu a zklidnění mysli.
  • Je vhodný pro každého, ženy i muže, začátečníky i pokročilé. Zejména se doporučuje novopečeným maminkám, které se chtějí dostat opět do formy.

 

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.

 

  • Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování.
  • Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
  • Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla.
  • Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.
  • Při cvičení se používá náčiní, například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.

 

FitDance

FitDance kombinuje moderní hudbu s nenáročnými tanečními a aerobními pohyby. Intervalový trénink (střídání tempa) zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

 

  • Fitdance přináší nefalšovanou radost z tance a pohybu.
  • Není třeba mít zvláštní talent pro tanec.
  • Fitdance je pro každého a v každém věku

 

Fitboxing

Fitboxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových sportů, zejména boxu a kickboxu.

 

  • Údery a kopy jsou vykonávány do volně stojících boxovacích pytlů, tzv. totemů
  • Ideální způsob, jak vybít případnou zlost a přebytečnou energii
  • Vysoká intenzita
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • Moderní, motivující a rychlá hudba
  • Nechybí ani závěrečné posilování problémových partií

 

 

Fitboxing HIIT

Fitboxing HIIT propojuje benefity intenzivního intervalového tréninku s benefity bojových sportů jako je kickbox a box.

 

  • Při cvičení je využíváno volně stojících boxovacích pytlů, tzv. "totemů".
  • Díky vysoké intenzitě dochází k posilování kardiovaskulárního systému. 
  • Při pravidelných návštěvách lekce můžete pozorovat obrovský nárůst fyzické kondice. 
  • Zapojení celého těla a posilování všech partií zaručuje žádoucí formování postavy.
  • Motivující hudba a instruktoři. 
  • Ideální možnost vyplavit stres a napumpovat se endorfiny.

 

Cardio Boxing

Cardio boxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je kickbox, karate, taekwon-do, box, kung fu a capoeira.

 

  • Střídaní vyšší a nižší intenzity zaručuje efektivní spalování
  • Nekontaktní forma cvičení kombinující prvky bojových sportů
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé, kteří hledají změnu, nebo chtějí vyzkoušet něco nového
  • Moderní, chytlavá hudba, které motivuje každého k nejlepšímu výkonu
  • Zapojení celého těla a veškerého svalstva, o kterém jste možná doposud netušili, že máte

 

Kruhový a funkční trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo.

 

  • Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.
  • Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. 
  • Může být silový, kdy jsou využívány činky, kettlebelly, bagy a jiné pomůcky.
  • Může být i funkční, kdy jsou zapojeny spíše balanční pomůcky, TRX, odporové gumy apod.
  • Při tréninku nemusí být použito vůbec nic kromě vlastního těla. Trénink může být pomalejší, nebo naopak intenzivnější (HIIT, Tabata).
  • Každý trénink je trošku jiný a vždy má lehčí (pro začátečníky) a těžší varianty (pro zkušené sportovce)

 

Metafit

Metafit je druh High Intensity Interval Training (HIIT) nebo-li vysoce intenzivní intervalový trénink.

 

  • Program, který pochází z Velké Británie
  • Podstatou je zacvičit si co nejintenzivněji ve velmi krátkém čase
  • Díky střídání intenzity a různým délkám intervalů dochází k efektivnímu spalování nejen při lekci, ale hlavně i několik dalších hodin po jejím skončení
  • Lekce trvá se zahřátím a závěrečným protažením maximálně 45 minut
  • Cvičení je náročné, ale přizpůsobené začátečníkům až po pokročilé fitness.
  • Každý cvik má jednodušší a náročnější verzi, kterou si každý může přizpůsobit podle svých schopností.
  • Je to zároveň skvělý způsob, jak sledovat své pokroky. Pocit, že člověk zvládne verzi, která se mu před měsícem zdála nedosažitelná.

 

Tabata

Tabata je druh intenzivního intervalového cvičení, kdy jeden cvik je opakován osmkrát po dobu dvaceti vteřin s desetivteřinovou pauzou.

 

  • Dynamické cvičení, ideální na hubnutí a posílení těla.
  • Různé varianty cviků vhodné pro začátečníky i pro pokročilé.
  • Možnost pozorovat velmi rychlý progress. 
  • Zapojení veškerých svalových skupin.

 

M.A.D. Training

Inovativní cvičení s vlastní váhou zaměřené na celé tělo. Při cvičení si každý sám určí intenzitu a délku pauz. Cvičení je díky tomu vhodné pro všechny výkonnostní skupiny.

 

  • Posilování s vlastní hmotností  na bázi Spartan Workout, TacFit, PFM atp.
  • Koncept M.A.D. Trainingu vznikl jako příprava pro těžší varianty OCR závodů (Spartan Beast, Spartan, HH atp.)
  • Jedná se o jednu z mála sálových lekcí, při které má každý možnost nastavit si vlastní obtížnost cvičení.
  • Jedinec si určuje rychlost cvičení, intenzitu a pauzy mezi jednotlivými cviky.
  • Většinou cvičí každý sám za sebe. Občas je trénink koncipován do dvojice nebo menší skupiny s důrazem na kooperaci, vzájemnou podporu a motivaci.

 

M.A.D. Cross Training

M.A.D. Cross Training  kombinuje prvky silového tréninku, vzpírání, atletiky a gymnastiky. Rozvíjí svalovou rychlost, vytrvalost, sílu, výbušnost a psychickou odolnost. Připravuje tak tělo na všestrannou zátěž a nástrahy běžného života.

 

  • Obtížnost tréninku se přizpůsobuje jednotlivci. Každý si určuje vlastní zátěž, rychlost cvičení nebo počet opakování.
  • Cvičí se s váhou vlastního těla, ale i s olympijskou osou či kettlebelly.
  • Trénink je pro všechny jednotný. Někdy je trénink sestaven pro jednotlivce, může však probíhat i ve dvojici nebo malém týmu, kde klademe důraz na kooperaci, vzájemnou podporu a motivaci.

 

TRX

TRX představuje cvičení na tzv. závěsném posilovacím systému. Cvičení je většinou beznárazové zaměřené na posilování celého těla, zejména je zapojen tzv. core.

 

  • Posílení úplně celého těla pouze s vlastní vahou.
  • Různé úrovně obtížnosti od jednoduchých až po velmi obtížné (až nemožné :)
  • Díky posílení správných svalů může pomoci od bolesti zad.
  • Hodina může být pomalejší, ale i intenzivní. Možnosti variace cviků a různého pojetí hodiny zaručí, že se nebudete nikdy nudit.

 

Body Forming

Body Forming představuje propojení intenzivního intervalového tréninku a úplného protažení celého těla inspirovaného jógou a pilates.

 

  • Intenzivní intervalový trénink nepřesahuje 30 minut.
  • Dosahujte výsledků ve velmi krátkém čase.
  • Na závěr dochází k úplnému protažení těla a k relaxaci. 
  • Během lekce jsou využívány i různé pomůcky jako jednoruční činky nebo odporové gumy.

 

Box & Kickbox

Kickbox, a box jsou sporty vhodné pro muže i ženy, které velmi účinně zvyšují fyzickou kondici, formují tělo i duši a radikálně zvyšují schopnost čelit fyzickému konfliktu.

 

  • Pravidelné tréninky kickboxu Vám mohou vytvarovat postavu, zlepšit kondici a celkovém budete cítit lépe.
  • Pokud máte problémy s nadváhou, praktický kickbox Vám skvěle pomůže při snižování váhy a při redukování tělesného tuku.
  • Trápí Vás stres? U kickboxu se perfektně odreagujete!
  • Vhodné pro začátečníky, i pokročilé (sparringy)

 

 

 

BJJ a Grappling

Brazilské jiu jitsu Brazilské jiu jitsu (BJJ) je propracovaný systém boje na krátkou vzdálenost s primárním zaměřením pro boj na zemi (myšleno v lehu, kleku atp.). 

 

  • Nezáleží na velikosti !
  • Nezáleží na síle !
  • Nezáleží na věku !
  • Záleží jen na tobě !!!
BJJ se trénuje převážně v úboru gi (kimono), ale existuje i tzv. no gi varianta (bez kimona – šortky a triko), které se někdy říká i grappling, submission grappling, případně submission wrestling.
 
zpět

NÁBOR KARATE
2022-2023

TO MĚ ZAJÍMÁ!
nabor karate

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "

VÍCE O KLUBU ...
Zahájení tréninků karate a  sportovní přípravky

Zahájení tréninků karate a sportovní přípravky

Kdy začínají tréninky karate a sportovní přípravky se dozvíte zde

02. 08. 2022
Letní příměstské tábory 2022

Letní příměstské tábory 2022

Termíny letních příměstských táborů karate

01. 08. 2022
Terasa - multifunkční hřiště

Terasa - multifunkční hřiště

Od července si můžete zasportovat na 320 m2 terase klubu

31. 07. 2022
Letní tábor soustředění karate Orlík 2022

Letní tábor soustředění karate Orlík 2022

Největší událost roku je za námi. Pojďte se s námi za ní ohlédnou.. 

30. 07. 2022
ME Praha 2022

ME Praha 2022

Tadeáš Bína a Ema Tinavská těsně pod stupínky vítězů.

27. 06. 2022
Podpora závodníků za reprezentaci statutárním městem České Budějovice

Podpora závodníků za reprezentaci statutárním městem České Budějovice

Statutární město České Budějovice poskytlo dotaci za reprezentaci v roce 2021 z MČR a ME

24. 06. 2022

KALENDÁŘ

15.08.2022 - 19.08.2022
Příměstský tábor II.běh

České Budějovice (Metropol) 

22.08.2022 - 26.08.2022
Příměstský tábor III. běh

České Budějovice (Metropol)

30.08.2022 - 02.09.2022
Poněšice JAK

AMU Poněšice

08.09.2022 - 11.09.2022
MS WSF 2022

Pardubice

KRÁTKÉ ZPRÁVY

2. 6. 2022

Tréninky náboru, sportovní přípravky, tygrů a lvíčků končí ve středu 22.6.2022! Ve čtvrtek 23.6. se konají zkoušky na vyšší pásy. Těšíme se na vás opět v září :) 

12. 4. 2022

Pozor pozor...... ve čtvrtek, v pátek a v pondělí jsou zrušeny všechny tréninky. Užijte si velikonoční prázdniny a těším se na vás opět v úterý 19.4.

24. 2. 2022

O jarních prázdninách 28.2 - 4.3. jsou zrušeny všechny tréninky sportovní přípravky, náboru, lvíčků, tygříků a závodních oddílů. Využijte ve čtvrtek 3. a v pátek 4.3. jarní soustředění karate.

15. 12. 2021

Nábor, přípravka, Tygři a Lvíčci končí 19. prosince a začínají 3. ledna 2022
 

20. 8. 2021

Ve středu 1.9. 2021 zahajujeme tréninky v našem sprotovním centru.